Skip to content

Matematyka

Aktualności z pracowni matematycznej SP3 Pabianice

  • Strona główna
  • eTwinning 2018/19
    • O projekcie A.M.E. – Art & Math Exhibition
    • Koła o promieniach z ciągu Fibonacciego w barwach Pieta Mondriana
    • Projekt – Śladami Eschera czyli parkietaże, teselacje, mozaiki
      • Prezentacje uczniów – projekt Śladami Eschera
      • Prace uczniów
    • Drzewo Pitagorejskie
    • Realizacja prac projektowych – spojrzenie ucznia
  • eTwinning 2017/18
    • O projekcie Matematyka z Ozobotem
    • Szczegółowy przebieg prac projektowych
    • Utworzenie projektowej tablicy Padlet
    • Rozpoczynamy realizację zadań projektowych
    • Poznajmy się!
    • Nasze zadania
    • Pracujemy z otrzymanymi zadaniami
    • Pracujemy z otrzymanymi kartami pracy
    • Elektroniczna publikacja efektów projektu Matematyka z ozobotem
    • Krajowa Odznaka Jakości
  • O mPotędze
  • Projekt zajęć matematycznych nagrodzony grantem w IV edycji programu Potęga
    • Matematyczne rozgrywki z kodowaniem i programowaniem – prezentacja projektów
    • Droga, prędkość, czas z Ozobotem
    • Obliczenia kalendarzowe z Ozobotem
    • Dzielenie z resztą i Ozoboty
    • Kolejność działań i Ozoboty – gra planszowa
    • Padlet uczniów z klas szóstych
    • Padlety uczniów z klas czwartych
  • Padlety uczniów z klas szóstych
    • Padlet 6c
    • Padlet 6e
  • Padlety uczniów z klas czwartych
    • Padlet 4 a
    • Padlet 4 b
    • Padlet 4 g
Main Menu

Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

1 listopada 20171 listopada 2017Renata Nowak

W Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia nasi uczniowie dzielnie zmagali się z mnożeniem i dzieleniem, by zdać egzamin i uzyskać Certyfikat Eksperta Tabliczki Mnożenia.

Oto niektóre z certyfikatów zdobytych przez uczniów z kl. IVa, IVb oraz IVg.

 

 

Posted Under
Uncategorized
Tagged
Dzien Tabliczki Mnożenia

Post navigation

Padlet uczniów z klas szóstych
Dwójkowy system zapisu liczb

Opublikowane wpisy

  • Realizacja prac projektowych – z punktu widzenia ucznia
  • Drzewo Pitagorejskie
  • Prezentacje uczniów – projekt Śladami Eschera
  • Prace uczniów
  • Projekt – Śladami Eschera czyli parkietaże, teselacje, mozaiki
  • Koła o promieniach z ciągu Fibonacciego w barwach Pieta Mondriana
  • O projekcie A.M.E. – Art & Math Exhibition
  • eTwinning – projekt międzynarodowy
  • Krajowa Odznaka Jakości
  • Elektroniczna publikacja efektów projektu Matematyka z ozobotem
  • Projekty zrealizowane w mijającym roku szkolnym
  • Dzień Pustej Klasy
  • Pracujemy z otrzymanymi zadaniami
  • Pracujemy z otrzymanymi kartami pracy
  • Nasze zadania
  • Poznajmy się!
  • Rozpoczynamy realizację zadań projektowych
  • Utworzenie projektowej tablicy Padlet
  • Szczegółowy przebieg prac projektowych
  • O projekcie Matematyka z Ozobotem
  • Dzień Otwartych Drzwi 2018 z Ozobotem
  • Rejestracja projektu eTwinning
  • Walentynki z Ozobotem
  • Nagrodzono nas!
  • Matematyczne rozgrywki z kodowaniem i programowaniem – prezentacja projektów
  • Droga, prędkość, czas z Ozobotem
  • Obliczenia kalendarzowe z Ozobotem
  • Dzielenie z resztą i Ozoboty
  • Kolejność działań i Ozoboty – gra planszowa
  • Dwójkowy system zapisu liczb
  • Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
  • Padlet uczniów z klas szóstych
  • Padlety uczniów z klas czwartych
  • O mPotędze
  • Projekt zajęć matematycznych nagrodzony grantem

Archiwa

  • Luty 2019
  • Listopad 2018
  • Sierpień 2018
  • Czerwiec 2018
  • Maj 2018
  • Kwiecień 2018
  • Marzec 2018
  • Luty 2018
  • Styczeń 2018
  • Grudzień 2017
  • Listopad 2017
  • Wrzesień 2017

Kategorie

  • EduSense
  • eTwinning
  • kodowanie
  • mPotęga
  • Ozobot
  • programowanie
  • Uncategorized

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał RSS z wpisami
  • Kanał RSS z komentarzami
  • WordPress.org
Copyright © 2019 Matematyka.
Proudly powered by WordPress. | Theme: Awaken by ThemezHut.